Časté dotazy

Pokud nenajdete odpověď na váš dotaz, kontaktujte nás prosím na e-mailu vase@manulo.cz

Chci si ověřit, zda je pro mě produkt vhodný. Nechci ale kupovat celé balení. Je možné získat vzorek?

Někteří výrobci vzorky vyrábějí a můžete si je u nás koupit na tomto odkazu. Pokud zde vzorek produktu, který byste chtěli vyzkoušet, nenaleznete, kontaktujte nás prosím na e-mailu vase@manulo.cz, a my vám ho rádi připravíme.

Chci balíček poslat jako dárek. Je možné do něj nepřibalovat fakturu?

Balíček, který od nás přijde fakturu neobsahuje. Tu od nás obdržíte e-mailem. Nemusíte se tedy bát, že obdarovaný uvidí, v jaké hodnotě dárek dostal. Při vyplňování objednávky uveďte svoji e-mailovou adresu, na kterou chcete fakturu zaslat, a dále také telefonní číslo na obdarovaného, abychom mu zásilku mohli snadno doručit.

Jaké formy dopravy nabízíte a kolik za ně zaplatím?

Svůj balíček si můžete nechat doručit přímo domů prostřednictvím PPL, GLS, Zásilkovny nebo také do jednoho z výdejních míst Zásilkovny. Pokud u nás nakoupíte za více než 1 900 Kč s DPH - dopravu od nás máte ZDARMA. Pokud cena vaší objednávky bude nižší než 1 900 Kč s DPH - zaplatíte doručení do jednoho z výdejních míst Zásilkovny 59 Kč, za doručení prostřednictvím GLS 79 Kč, prostřednictvím PPL 99 Kč a Zásilkovnou přímo domů 89 Kč. Můžete si také svůj balíček vyzvednout osobně ve skladu Praha - Satalice.

Jak mohu svoji objednávku uhradit?

Objednávku můžete uhradit platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou. Cena za dobírku je 30 Kč, ostatní formy úhrady jsou zdarma.

Co mám dělat, pokud chci přidat zboží do objednávky?

Zavolejte nám prosím na naši zákaznickou linku na telefonní číslo +420 228 229 107 (pondělí až pátek 9:00-17:00), kde prověříme, zda je možné zboží do objednávky ještě přidat nebo zda už je balíček na cestě k vám.

Jak rychle mi dokážete balíček doručit?

Nejrychlejším způsobem je osobní odběr v našem skladu na Praze 9,Trabantská 682/31a,190 15  Praha 9 - Satalice. Vaše objednávka zde může být připravena už 4 hodiny po objednání.

V balíčku není faktura, kde ji prosím najdu?

Fakturu jste od nás obdrželi e-mailem po vyřízení vaší objednávky. Pokud se vám e-mail zatoulal, napište nám prosím na vase@manulo.cz a rádi vám ji pošleme znovu.

Co mám dělat, pokud mi přišel poničený balíček nebo poničený produkt?

Napište nám prosím co nejdříve e-mail na vase@manulo.cz a přiložte fotografie poškozeného balíčku nebo produktu. My se pak co nejdříve postaráme o to, aby vám objednaný produkt přišel domů v pořádku co nejdříve.

Vyzkoušený produkt mi po první aplikaci nevyhovuje - mohu ho vrátit?

Zboží, které je již rozbaleno nebo použito bohužel vyměnit nelze. Pokud si před koupí produktu nejste jistí, zda vám bude vyhovovat, vyzkoušejte prosím nejdřív jeho vzorek. Jednotlivé vzorky našich výrobků najdete na tomto odkazu. Pokud tady vzorek produktu, který chcete vyzkoušet, nenaleznete, kontaktujte nás na e-mailu vase@manulo.cz, a my vám ho rádi připravíme.

Proč balíte produkty do plastových obalů?

Pokud se ve vašem balíčku objeví produkty zabalené v plastu, je to proto, že jsme je již takto dostali od výrobce. Balení je vždy kompromisem mezi udržitelností, bezpečím produktu a přepravními podmínkami dopravců. U nás ve skladu vámi zvolené produkty vkládáme pouze do krabic a papírových výstelek.

Co když se mi nepodaří platba kartou online?

Pokud se vám nepodaří zrealizovat platbu kartou, budete automaticky upozorněni emailovou výzvou o nezaplacení. Bude vám nabídnutá možnost zaplatit jinou metodou než jste platili předtím nebo i tou samou.