Vrácení a reklamace zboží
Potřebujete vrátit zboží? Dorazilo poničené? S jakoukoli reklamací vám rádi pomůžeme a vyřešíme, co nejrychleji to půjde.
V případě, že vám přijde poničený balíček:
- doporučujeme ho od dopravce nepřebírat, zkontaktovat nás (email nebo telefon) a my vám pošleme co nejrychleji na naše náklady balíček nový.
V případě, že v balíčku objevíte poničený produkt:
- kontaktujte nás na vase@manulo.cz nebo na zákaznické lince +420 228 229 107 a konkrétní situaci s vámi vyřešíme.
V případě, že byste chtěli reklamovat produkt:
- prosím pročtete si reklamační řád za jakých okolností a jaké produkty je možné reklamovat.
Reklamační řád
Pokud se reklamace na produkt vztahuje:
- stáhněte si reklamační formulář (ke stažení zde)
- přiložte ho do balíčku, abychom mohli vaši reklamaci rozpoznat
- zašlete ho prosím na adresu Olicon logistics s.r.o., Trabantská 682/31a, 190 15 Praha 9 - Satalice
Dle povahy vady a produktu náhradou za jiný, případně vrácením peněz. Pokud bude reklamace uznaná uhradíme Vám i obvyklé náklady na dopravu balíčku k nám.
Vrácení zboží
Pokud se rozhodnete využít svého zákonného práva balíček do 14ti dnů vrátit, prosím vyplňte Odstoupení od Kupní smlouvy a my Vám do 10ti pracovních dnů vrátíme peníze nazpět. Na tento případ se úhrada dopravy zdarma zpět k nám nevztahuje.