Vrácení a reklamace zboží

Potřebujete vrátit zboží? Dorazilo poničené? S jakoukoli reklamací vám rádi pomůžeme a vyřešíme, co nejrychleji to půjde.

V případě, že vám přijde poničený balíček:

  • doporučujeme ho od dopravce nepřebírat, zkontaktovat nás (email nebo telefon) a my vám pošleme co nejrychleji na naše náklady balíček nový.

V případě, že v balíčku objevíte poničený produkt:

  • kontaktujte nás na vase@manulo.cz nebo na zákaznické lince +420 228 229 107 a konkrétní situaci s vámi vyřešíme. 

V případě, že byste chtěli reklamovat produkt:

  • prosím pročtete si reklamační řád za jakých okolností a jaké produkty je možné reklamovat.

Reklamační řád

Pokud se reklamace na produkt vztahuje:

  • stáhněte si reklamační formulář (ke stažení zde)
  • přiložte ho do balíčku, abychom mohli vaši reklamaci rozpoznat
  • zašlete ho prosím na adresu Olicon logistics s.r.o., Trabantská 682/31a, 190 15  Praha 9 - Satalice 

Dle povahy vady a produktu náhradou za jiný, případně vrácením peněz. Pokud bude reklamace uznaná uhradíme Vám i obvyklé náklady na dopravu balíčku k nám.

Vrácení zboží

Pokud se rozhodnete využít svého zákonného práva balíček do 14ti dnů vrátit, prosím vyplňte Odstoupení od Kupní smlouvy a my Vám do 10ti pracovních dnů vrátíme peníze nazpět. Na tento případ se úhrada dopravy zdarma zpět k nám nevztahuje.