AKCE: Využijte nyní dopravu ZDARMA + DÁREK pro objednávky od 990 Kč!

Vrácení a reklamace zboží

Potřebujete vrátit zboží? Dorazilo poničené? S jakoukoli reklamací vám rádi pomůžeme a vyřešíme, co nejrychleji to půjde.

V případě, že vám přijde poničený balíček:

  • doporučujeme ho od dopravce nepřebírat, zkontaktovat nás (email nebo telefon) a my vám pošleme co nejrychleji na naše náklady balíček nový.

V případě, že v balíčku objevíte poničený produkt:

  • kontaktujte nás na vase@manulo.cz nebo na zákaznické lince +420 228 229 107 a konkrétní situaci s vámi vyřešíme. 

V případě, že byste chtěli reklamovat produkt:

  • prosím pročtete si reklamační řád za jakých okolností a jaké produkty je možné reklamovat.

Reklamační řád

Pokud se reklamace na produkt vztahuje:

  • stáhněte si reklamační formulář (ke stažení zde)
  • přiložte ho do balíčku, abychom mohli vaši reklamaci rozpoznat
  • zašlete ho prosím na adresu Olicon logistics s.r.o., Trabantská 682/31a, 190 15  Praha 9 - Satalice 

Dle povahy vady a produktu náhradou za jiný, případně vrácením peněz. Pokud bude reklamace uznaná uhradíme Vám i obvyklé náklady na dopravu balíčku k nám.

Vrácení zboží

Pokud se rozhodnete využít svého zákonného práva balíček do 14ti dnů vrátit, prosím vyplňte Odstoupení od Kupní smlouvy a my Vám do 10ti pracovních dnů vrátíme peníze nazpět. Na tento případ se úhrada dopravy zdarma zpět k nám nevztahuje.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení